Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα – Κύπρος

Αντιδράσεις προκάλεσε στην Αθήνα η αποκάλυψη – σοκ ομαδικού τάφου με λείψανα Ελληνοκυπρίων αιχμαλώτων, οι οποίοι εκτελέστηκαν εν ψυχρώ από τις τουρκικές δυνάμεις εισβολής και κατοχής στην Κύπρο.
Όλα τα κόμματα εξέφράσαν την ¨οργή τους¨.



ΑΠΟΨΗ: αλλά μέχρι εκεί, φωνές και δηλώσεις, ώσπου να βρεθεί μια άλλη είδηση και οι μεν να ζητάνε εκλογές και οι δε να της απορρίπτουν.
ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ
Τα συλλυπητήρια μου στην οικογένεια Μέτσιου που βρέθηκαν τα τέσσερα μέλη της στη Λάπηθο κατά τις έρευνες της Διερευνητικής Επιτροπής για τους Αγνοομένους και ταυτοποιήθηκαν με τη μέθοδο DNA.

Δεν υπάρχουν σχόλια: