Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2009

Νέο χαράτσι από το υπουργείο Οικονομίας – Κινητή τηλεφωνία

Σε νέα επιβολή τέλους συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας και στην επιβολή τέλους καρτοκινητής τηλεφωνίας αποφάσισε το υπουργείο Οικονομικών.
Το τέλος αυτό υπολογίζεται για κάθε μηνιαίο λογαριασμό κάθε σύνδεσης και ορίζεται ως εξής:
Λογαριασμός μέχρι και 50 ευρώ: 12%
Από 50,01 μέχρι και 100 ευρώ: 15%
Από 100,01 μέχρι και 150 ευρώ: 18%
Από 150,01 και άνω: 20%
Σε ό,τι αφορά το τέλος καρτοκινητής τηλεφωνίας, υπολογίζεται ως ποσοστό 12% επί της αξίας του χρόνου ομιλίας ή επικοινωνίας των καρτοκινητών τηλεφώνων.

ΑΠΟΨΗ: 1) Ευτυχώς που οι αυξήσεις που πήραμε για το 2009 ήταν αναλόγως τον τομέα (Δημόσιο – Ιδιωτικό) γύρο στα 3,5 % στο βασικό μισθό και μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα.
2) Κάτι μου λέει ότι ήταν ΜΟΥΦΑ η υπόθεση καρτοκινητών (να ξέρουμε τον ιδιοκτήτη) μάλλον έγινε για να κλείσει καμιά μαύρη τρύπα στον προϋπολογισμού…... Ε ! Υπουργείο Οικονομίας ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: