Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Λίγο Υπομονή βρε εσείς

Αποφάσισα να πάω διακοπές για λίγες μέρες πιστεύοντας ότι επειδή είναι ακόμα καλοκαίρι και ο λαός κάνει τα μπάνια του και εσείς φυσικά (έτσι πίστευα) θα ησυχάζατε για λίγο, αλλά ΜΠΑ.
Επειδή σήμερα ήρθα και πέρασα ΧΑΛΑΡΑ στην Χαλκιδική και παρεμπιπτόντως και πολύ φτηνά σε σχέση με άλλες πόλεις της Ελλάδας που πιστεύουν ότι από μια καλοκαιρινή σεζόν θα λύσουν το οικονομικό πρόβλημα και των δισέγγονων τους.
Όταν πηγαίναμε μια τετραμελή οικογένεια και τρώγαμε και πληρώναμε το πολύ 30 με 40 € τότε κάτι λέει.
Για σήμερα θα βάλω δύο ωραία δημοσιεύματα που έλαβα από τα email μου.
1) Αφορά τις φωτιές που εξελίχθηκαν στην Αθήνα και είναι από το Σπορ Fm
2) Ένα γράμμα προς τον Αντώνη Σαμαρά και αφορά επίσκεψη στους Δελφούς και είναι από Το blog του Αθηναίου.
ΣΧΟΛΙΑ: Όλα δικά σας ……….. είπα ΧΑΛΑΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: