Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Πόσα πήρε ο Γεράσιμος Γιακουμάτος;

Τι έγραψε στη σελίδα του στο twitter

Αντέδρασε στα δημοσιεύματα που θέλουν τον κάθε βουλευτή να στοιχίζει 20.000 ο Γεράσιμος Γιακουμάτος. Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας λοιπόν αποφάσισε να απαντήσει μέσα από την σελίδα του στο twitter δείχνοντας τα λεφτά που πήρε.

Φυσικά, ο κ. Γιακουμάτος δεν έμεινε μόνο στη φωτογραφία που δημοσίευσε καθώς σχολίασε το γεγονός λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η απόδειξη της βουλευτικής αποζημίωσης που υποσχέθηκα χθες. Να λοιπόν πως τα 20.000 ευρώ είναι ένα μεγάλο ψέμα!».
 



ΣΧΕΤΙΚΑ: Εντύπωση μου έκαναν και τα σχόλια των αναγνωστών ενδεικτικά: 

evi87: Στο προηγούμενο άρθρο στα 20.000 ευρώ περιελαμβανόταν εκτός των άλλων η αποζημίωση για τα βουλευτικά αυτοκίνητα ,η αποζημίωση για τα σταθερά και τα κινητά τηλέφωνα ,η συμμετοχή σε επιτροπές(δεν είχε ο βουλευτής τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο) καθώς και η αποζημίωση για τους ειδικούς επιστημονικούς συνεργάτες.Αν όλα αυτά φαίνονται σε αυτό το χαρτί που παρουσίασε τότε έχει δίκιο. 

Samios: Μιας και είμαστε στην διαδικασία,αποδείξεων και κάθαρσης,για να δούμε ΠΡΙΝ γίνει κανείς βουλευτής, τι είχε και ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ!!!Ας ξεκινήσουμε απο εκεί!
Να δούμε,ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΗΤΑΝ ΠΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ,ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΗΤΑΝ ΠΑΡΩΝ,ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΜΕ ΧΑΡΑ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ..ΟΠΩΣ Π.Χ,ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΤΛ...
 

slopoditis: Για τα μηνιάτικα των 500€ έχετε ακουστά; Και απο αυτά να σου χρωστάνε και 2-3 μηνάκια; Και έχετε και το θράσος να μας πείτε ψεύτες;;; Εσείς που βγάζεται σε ένα μήνα όσα βγάζουν καποιοι σε ένα χρόνο;;; Να σε καμαρώνουν αυτοί που σε ψήφησαν κε Βο – λευτά.... 

123: κ. Γιακουμάτε γιατί δεν υπάρχει κράτηση υπέρ υγειονομικης περίθαλψης??? αν αρωστήσετε δεν πάτε σε γιατρό??? φορος εισοδήματος 325 ευρώ??? εγώ με 1.184 ευρω καθαρά (ένστολος) πληρώνω 135 το μηνα. Το κινητό σας το πληρώνεται??? εμένα μου το κόψανε. Με τι πάτε στην βουλή? με αυτοκίνητο και οδηγό ? εγω πάω με τα πόδια γιατι μου έχει χαλασει το δικο μου και χρειαζεται 300 ευρω για την επισκευη? μου έχει κανει και καλο όμως παρα την αφόρητη ζέστη γλιτωνω λεφτα απο τις βενζίνες. Αστικό - μετρό - ηλεκτρικο- πλοια-αεροπλανα πληρώνεται? εγω ναι. αφου εσεις δεν πληρώνεται γιατι δεν πατε με ενα αστικο το οποιο έχει την δυνατότητα να μεταφερει 100 και ατομα ορθιους και καθιμενους??? έχετε μπει ποτέ ( αυτος που ορίζει τον μεγιστο αριθμό ορθιων και καθιμενων στα αστικα λεωφορεια έπρεπε να πινει πολλα ληγμενα

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: