Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Θάρρος ή Αλήθεια


"Εγώ δεν φοβάμαι την επιστροφή των φασιστών με τη μάσκα των φασιστών, αλλά την επιστροφή των φασιστών με τη μάσκα των δημοκρατών." Theodor W. Adorno

Και ξαφνικά αφού έχουμε ξεφτιλήση την Ελλάδα Διεθνώς, αφού έχουμε πει τους Έλληνες κλέφτες, τεμπέλιδες, και κάθε λογής υπονοούμενα για να μειώσουμε το ΕΓΩ μας πρωθυπουργός αυτής εδώ της χώρας αποφάσησε να διεξάγη δημοψήφισμα .
«Για τη νέα σύμβαση πρέπει να πάμε σε δημοψήφισμα. Για μια εθνική απάντηση στο μείζον εθνικό ερώτημα. Ο λαός πρέπει να τοποθετηθεί. Θέλει να υιοθετήσουμε τη νέα συμφωνία ή θέλει να την απορρίψουμε;»
Αφού φυσικά έχουμε στην πλάτη μας ούτε και εγώ δεν ξέρω πόσα μνημόνια.
Αφού φυσικά έχουν γλείψει κάθε ξένο πολιτικό αρχηγό.
Αφού φυσικά έχουν στείλει τις κόσμου τις διαβεβαιώσεις ότι θα είμαστε εντάξει προς τις υποχρεώσεις μας.
Αφού φυσικά από τα “Λεφτα υπάρχουν” βρεθήκαμε μέσα σε μία εβδομάδα “Η χώρα βουλιάζει”

Στο μυαλό μου έρχετε μια σκέψη “Ό,τι όλα αυτά είναι μια φωτοβολίδα”.

ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ:
1. Η τελευταία φορά που είχαμε δημοψήφισμα στην χώρα μας ήταν το 1974 για το πολιτειακό, με την επικράτηση της προεδρευομένης επί της βασιλευομένης δημοκρατίας.
2. Βάσει του Συντάγματος, "δημοψήφισμα προκηρύσσεται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας με διάταγμα και για ψηφισμένα νομοσχέδια που ρυθμίζουν σοβαρό κοινωνικό ζήτημα, εκτός από τα δημοσιονομικά, εφόσον αυτό αποφασιστεί από τα τρία πέμπτα του συνόλου των βουλευτών, ύστερα από πρόταση των δύο πέμπτων του συνόλου". Για να συμβεί αυτό ωστόσο, θα πρέπει ουσιαστικά να συμφωνήσει και η αντιπολίτευση, αφού απαιτούνται 180 ψήφοι για να περάσει η πρόταση για δημοψήφισμα επί ψηφισμένου νομοσχεδίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: