Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Η Αλεξάνδρα γλίτωσε από τους προαγωγούς της


“Το μόνο που χρειάζεται να θριαμβεύσει το κακό είναι να μην κάνουν τίποτα οι καλοί άνθρωποι” Edmund Burke

Το όνομά μου είναι Αλεξάνδρα. Με νάρκωσαν, με απήγαγαν και με έφεραν λαθραία στην Ελλάδα…μετά με εξανάγκασαν να δουλεύω ως πόρνη.
Η Αλεξάνδρα έσπασε τα δεσμά και γλίτωσε από τους προαγωγούς της. Με τη βοήθεια ενός πελάτη του οίκου ανοχής στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος άκουσε την ιστορία της και τη βοήθησε να αποδράσει, η Αλεξάνδρα βρήκε καταφύγιο στον ξενώνα της μη κυβερνητικής οργάνωσης Α21, που βοηθά θύματα της εμπορίας ανθρώπων και καταπολεμά την αδικία.

Α21 Campaign
Όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με τα τρομερά στατιστικά σχετικά με την εμπορία ανθρώπων, είναι εύκολο να συμφωνήσεις, ότι «κάποιος πρέπει να κάνει κάτι». Η Α21 Campaign γεννήθηκε μέσα από την απόφασή μας να σηκώσουμε το χέρι μας και να γίνουμε εμείς αυτός ο «κάποιος». Ήταν μία απόφαση απλών καθημερινών ανθρώπων, που αποφάσισαν να αναλάβουν ευθύνη για το φαινόμενο της ανθρώπινης εμπορίας.

By: Alkisti

Δεν υπάρχουν σχόλια: