Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Γραπτή δέσμευση της νέας κυβέρνησης ζήτησε το Eurogroup


Θα ξεκινήσω με μια φράση που μου ήρθε στο μυαλό μου

ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΧΩΡΑ, ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ

Αυτό το συναίσθημα μου ήρθε όταν διάβαζα το τι μας ζητάει το Eurogroup.
Ο επίτροπος Όλι Ρεν για την εκταμίευση της 6η δόσης δήλωσε ότι «εφόσον υπάρξουν γραπτές δεσμεύσεις» τότε θα καταβληθεί το ποσό των 8 δις. ευρώ και η τρόικα θα επιστρέψει στην Αθήνα για το νέο πρόγραμμα της εφαρμογή της συμφωνίας της 26ης Οκτωβρίου.

ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΤΕ

Θέλω πολύ να σας φτύσω αλλά φοβάμαι ότι θα χαλάσω το σάλιο μου!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: