Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

ΝΑΙ στη σύσταση δημιουργία φορέα υδρογονανθράκων


Και το όνομα αυτής «Ελληνική Διαχειριστική Εταιρεία Υδρογονανθράκων Α.Ε.» (ΕΔΕΥ Α.Ε.).

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας βρίσκεται το Προεδρικό Διάταγμα για τη σύσταση του Εθνικού Φορέα Έρευνας Υδρογονανθράκων, προκειμένου να προωθηθεί στη συνέχεια στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για υπογραφή.
Οι τελικές υπογραφές έχουν μπει από τους συναρμόδιους υπουργούς Οικονομίας Ευάγ. Βενιζέλο, Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και ναυτιλίας Μ. Χρυσοχοϊδη και τον υφυπουργό Ενέργειας Ι. Μανιάτη.

Οι χώροι έρευνας για τη διενέργεια σεισμικών ερευνών βρίσκονται στο Ιόνιο και στην Κρήτης και συγκεκριμένα στον Πατραϊκό Κόλπο, στα Ιωάννινα και στα ανοιχτά του Κατάκολου, με εκτιμήσεις για αποθέματα 250-300 εκατομμυρίων βαρελιών πετρελαίου, αλλά και πιθανά κοιτάσματα φυσικού αερίου ενώ διαγωνισμό για συμμετοχή ιδιωτών κατά 35% θα ξεκινήση για τις περιοχές της Στερεάς Ελλάδας και Εύβοιας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Άποψη μου: Καιρός ήταν να ξεκινήσουμε και καμιά επένδυση

By: John_Spider

Δεν υπάρχουν σχόλια: