Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Σκύλος θρηνεί το χαμό του αφεντικού του


Με συγκίνησε πάρα πολύ γι’ αυτό ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας μιας και έχω ένα σκυλάκι – μωράκι την Λουλού.

Ο Lao Pan ήταν ένας ανύπαντρος άντρας, χωρίς πολλούς συγγενείς, που βρήκε τη συντροφικότητα στο πρόσωπο του πιστού του σκύλου.
Ο Pan ζούσε σε ένα χωριό της Κίνας και πέθανε πρόσφατα σε ηλικία 68 ετών. Κάτοικοι του χωριού βρήκαν … τον πιστό του σκύλο να φυλά τον τάφο του αφεντικού του, ενώ σύμφωνα με μαρτυρίες παρέμεινε εκεί για διάστημα 7 ημερών χωρίς να αναζητήσει καθόλου τροφή.
Από τότε άρχισαν να του πηγαίνουν εκείνοι τροφή και νερό στο σημείο, ενώ σκέφτονται να χτίσουν και ένα σπιτάκι προκειμένου να κοιμάται εκεί… κοντά στο «φίλο» του που έχασε.

By: Alkisti



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: