Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Διαμαντοπούλου – Θέλω, θέλουμε, θέλετε ένα «ΠΑΣΟΚ plus»


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Τι είπε ότι θέλει ;

«ΠΑΣΟΚ plus»

Αν και από ότι κατάλαβε το φτωχό μου μυαλό...
Η κ. Διαμαντοπούλου έθεσε τον εαυτό της εκτός ΠΑΣΟΚ λέγοντας:

«Δεν μπορεί να πάει σε εκλογές το ΠΑΣΟΚ χωρίς να έχει αλλάξει εσωτερικά, χωρίς να έχουν μπει μέσα νέοι άνθρωποι και νέες δυνάμεις».

Ή εκτός αν θεωρείται ΜΠΕΜΠΕΚΑ ή ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΗ ή ΝΕΑ ΜΥΑΛΑ !!!!!

και φυσικά έκανε αυτοκριτική λέγοντας:

«Θεωρώ ότι είχαμε μεγάλες ευθύνες αλλά κάναμε και σημαντικό έργο το οποίο θα φανεί το επόμενο διάστημα».

ΒΡΕ ΤΙ ΕΠΑΘΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

Μόλις βγήκε από την κυβέρνηση ΖΗΤΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ;

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: