Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

"Ο Θεός να βάλει το χέρι του", λέει ο πνευματικός κόσμος


Φωτεινή Τσαλίκογλου ( συγγραφέας) - "Έχω την αίσθηση ότι είμαστε σε ένα ακροβατικό τεντωμένο σχοινί, στον αέρα, χωρίς δίχτυ ασφαλείας από κάτω".

Αλέκος Φασιανός (ζωγράφος) - "Οι πολιτικοί χρειάζεται να αναλογισθούν με ποιον τρόπο θα σώσουν την πατρίδα. Πρέπει να σκέφτονται πρώτα την πατρίδα και όχι το κόμμα τους"

Νίκος Κούνδουρος (σκηνοθέτης) - "Πρέπει το σκάφος που βουλιάζει να το αναλάβουν άξια χέρια")

Όλγα Μαλέα (σκηνοθέτης) - (Χρειαζόμαστε το "Κόμμα του νοικοκυρέματος")

Κώστας Γεωργουσόπουλος (κριτικός θεάτρου) - "Αν υπάρχει θεός και ο λεγόμενος θεός της Ελλάδος όπως λέγανε παλιά, να βάλει το χέρι του".

Εμμανουήλ Κριαράς (καθηγητής της Φιλοσοφικής σχολής του ΑΠΘ) - "Στην υπερεκατονταετή ζωή μου δεν θυμάμαι ποτέ αντίστοιχη περίοδο με ανάλογα πολιτικά και κυρίως - οικονομικά αδιέξοδα" και προσθεσε :

«Θα ήθελα να είχα πεθάνει, να μην είμαι αναγκασμένος να βιώνω αυτές τις καταστάσεις στον τόπο μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: