Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Μ. Παπαϊωάννου: «Η ιστορία θα δικαιώσει τον Παπανδρέου»


XAXAXAXAXA

Και ξαφνικά από το πουθενά η δήλωση των δηλώσεων.
«Η ιστορία θα δικαιώσει τον δικαιώσει ως τον άνθρωπο που έσωσε την χώρα από την χρεοκοπία»

Κύριε Παπαϊωάννου ως σαν ΤΙ;

ΑΛΛΑ κίνηση είναι άλλη

«θα είμαι ευτυχής να δώσω ψήφο εμπιστοσύνης την άλλη εβδομάδα σε ένα νέο σχήμα και έναν νέο υπουργό Δικαιοσύνης»

ΜΑΛΙΣΤΑ γλυκιά η θέση …..και γιατί να μην την ΞΑΝΑδιεκδικήσω;

Ψέμα είναι μια πρόταση που λέγεται από κάποιον με σκοπό να πείσει το κοινό του ότι είναι αληθής, ενώ ο ίδιος συνειδητά γνωρίζει (ή πιστεύει) ότι η πρόταση είναι αναληθής.

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: