Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Κυπριακό: Νέα συνάντηση συγκαλεί ο ΓΓ του ΟΗΕ


Σε νέα συνάντηση μαζί του τον Ιανουάριο κάλεσε ο Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ Μπαν Κι-Μουν τον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια και τον Τουρκοκύπριο ηγέτη Ντερβίς Έρογλου.
Τη δήλωση αυτή την έκανε παρουσία των δύο ανδρών μετά την ολοκλήρωση των διήμερων συνομιλιών στο Λονγκ Αϊλαντ της Νέας Υόρκης (30 και 31 Οκτωβρίου).
Αναφερόμενος στο διήμερο των συνομιλιών, σημείωσε ότι «οι δυο πλευρές πέτυχαν ενθαρρυντική πρόοδο κατά τη διάρκεια των δυο αυτών ημερών σε κάποια από τα εναπομείναντα θέματα». «Όπως σημείωσε ο ειδικός μου σύμβουλος (Ντάουνερ) οι συζητήσεις υπήρξαν θετικές, παραγωγικές και εντατικές. Το γεγονός αυτό μου δημιούργησε την πεποίθηση ότι είναι δυνατόν να επιτευχθεί μια συνολική διευθέτηση. Και οι δυο ηγέτες με διαβεβαίωσαν ότι πιστεύουν πως μπορούν να ολοκληρώσουν μια συμφωνία. Υπάρχει ακόμη εργασία που θα πρέπει να γίνει» πρόσθεσε.
Επισήμανε ακόμη πως «οι κύριοι Χριστόφιας και Έρογλου έχουν συμφωνήσει ότι περαιτέρω προσπάθειες είναι απαραίτητες τους επόμενους δυο μήνες, καθώς προχωρούμε προς το τέλος παιχνιδιού (τελικό στάδιο) των διαπραγματεύσεων. Ο ειδικός μου σύμβουλος και η ομάδα του παραμένουν έτοιμοι να βοηθήσουν. Προσκάλεσα τους δυο ηγέτες σε νέα συνάντηση μαζί μου με την ίδια μορφή τον Ιανουάριο. Μέχρι τότε, αναμένω ότι οι εσωτερικές πτυχές του Κυπριακού προβλήματος θα έχουν επιλυθεί ούτως ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε μετά σε πολυμερή διάσκεψη, σε σύντομο χρονικό διάστημα».
Από την πλευρά του, ο κ. Χριστόφιας εξέφρασε απογοήτευση για το γεγονός ότι «δυστυχώς, στο Γκριντρι (Greentree) δεν έγινε κατορθωτό να γίνει μεγάλο βήμα για να υπάρξει στροφή στις προσπάθειες επίλυσης του Κυπριακού».
«Ο στόχος μέχρι τότε (τη νέα κοινή συνάντηση τον ερχόμενο Ιανουάριο) είναι να γεφυρωθεί η απόσταση που χωρίζει τις δυο πλευρές στα διάφορα ουσιώδη θέματα του Κυπριακού, πράγμα δύσκολο, έχοντας υπόψη τις διαφορές. Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο» πρόσθεσε.

By: John_Spider

Πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: