Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Στα σίδερα της φυλακής που πάνε οι λεβέντες βρέθηκε ο Λάκης Γαβαλάς


Μια του κλέφτη....
Δύο του κλέφτη....
Τρεις και η κακή του τύχη

ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ !!!!!!!

Η πρώτη σύλληψη αφορούσε τη μη καταβολή ΦΠΑ ύψους 1,5 εκατ. Ευρώ.
Αφέθηκε ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ !!!!!! ?

Η δεύτερη σύλληψη αφορούσε χρέη προς το Δημόσιο, συνολικού ύψους 7.597.233,96 ευρώ.
ΞΑΝΑ αφέθηκε ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ !!!!!! ???????

Η τρίτη με σύμφωνη γνώμη της 5ης ειδικής ανακρίτριας και του εισαγγελέα κ. Βούλγαρη, επειδή δεν απέδωσε ΦΠΑ ύψους περίπου 150.000 ευρώ από τη δεύτερη εταιρεία του, τα συνολικά χρέη της οποίας ανέρχονται σε 500.000 ευρώ.
ΕΔΩ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΕ ?????????

Το αγόρι μου, το αστέρι μου, το Α και το Ω της showbiz ......βρέθηκε στην ΜΠΟΥΖΟΥ .....

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: