Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Σε κηδεία - «Μάγισσες φέρτε βότανα» XAXAXA !!!!!!!


Μάγισσες φέρτε βότανα
τον πόνο μου να γιάνω
την έπαθα κι αγάπησα
μα δεν το ξανακάνω.


Με αυτούς του στίχους και ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη κηδεία στην Καρδίτσα ο ιερέας διάκοψε την ακολουθία αφού μέσα από το φέρετρο ακουγόταν ο ήχος ενός κινητού τηλεφώνου.

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ !!!!!!!!!!!

Όλα ξεκίνησαν όταν ενός από τους δύο συγγενής της οικογένειας έπεσε το κινητό του μέσα στο φέρετρο στην βοήθεια του για να μεταφέρουν το φέρετρο.

ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ ΘΑ ΣΚΑΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ !!!!!!

Και το αστείο είναι ο καημένος άνθρωπος ζήτησε από τη σύζυγο του να τον καλέσει από το δικό της έτσι ώστε να το βρει.

ΑΧΧΧΧΧΧΧ ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!



By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: