Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

κος Κάρολος Παπούλιας: "να βάλουμε όλοι πλάτη"


Η χρονιά στο Προεδρικό Μέγαρο ξεκίνησε με την ευχή του υπουργός των Εξωτερικών (αυτής εδώ της χώρας) κ. Σ. Δήμας:
"να ορθοποδήσει φέτος η Ελλάδα ώστε να μπορέσουμε να βγούμε από αυτή την κρίση για να δει και ο ελληνικός λαός ξανά χαμόγελο στα χείλη του"

και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας (αυτής εδώ της χώρας) απάντησε:
"Έτσι. Αν βάλουμε όλοι πλάτη, θα γίνει"

και συνέχισε ......
"Εκείνο που έχει αξία είναι να δεσμευθούμε όλοι όσοι συμμετέχουμε στη διαμόρφωση της κοινής μας μοίρας ότι θα κάνουμε το καλύτερο για τους πολλούς και θα το κάνουμε γρήγορα. Η κυβέρνηση, όλα τα κόμματα, οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης, οι συνδικαλιστές, ο πνευματικός κόσμος, η επιχειρηματική τάξη, οι κρατικοί λειτουργοί. Αυτής της αναγκαίας συναίνεσης θα είμαι εγώ προσωπικά ο εγγυητής"

Και απόρησα
ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΜΙΛΑΜΕ, ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΓΓΥΗΤΗΣ?

Εγώ μόνο τους ίδιους και τους ίδιους βλέπω να τους κόβουν τον μισθό, να τους απολύουν, να μην έχουν να φάνε και ακόμη χειρότερα να τους παίρνουν και τη κάθε αξιοπρέπεια που έχουν για το κοινό καλό του κάθε πολιτικού που μέσω της ΦΟΒΙΑΣ που μας έχουν ποτίσει, περνάνε κάθε λογής, λογής πράξεις, ενέργειες.

ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΙΛΑΤΕ κ. ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ?

Υ.Γ. Ήθελα από εχθές να το βάλω στο blog, αλλά κρατούσα μια επιφύλαξη περισσότερο για το θεσμό του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Με ταλαιπώρησε όλο το βράδυ αν θα το έβαζα ή όχι. Τελικά σήμερα πήρα την απόφαση να το βάλω για το λόγο ότι είμαι μια σαν τις περισσότερες Ελληνίδες και φυσικά Έλληνες που έχουν χάσει την αξιοπρέπεια τους, μιας και είμαι εδώ και καιρό άνεργη.

Αν θίγω το θεσμό ΑΠΛΑ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ !!!!!!!!!

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: