Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

ΕΡΤ και απεργοί και αμειβόμενοι


Μία η ΔΕΗ να και τώρα και η ΕΡΤ !!!!!!!!!!!

Όπως προκύπτουν στοιχεία που συγκέντρωσαν οι αρμόδιες Διευθύνσεις της ΕΡΤ στις 30 Νοεμβρίου από το σύνολο των 3.500 περίπου εργαζομένων δεν πληρώθηκε μόνο το 7,1% (250) άτομα, για την απεργία στις 2 Δεκεμβρίου δεν πληρώθηκαν μόνο 314 άτομα (8,9%), ενώ για τις απεργίες στις 3 και 4 Δεκεμβρίου δεν πληρώθηκαν μόνο 77 άτομα (2,2%).
Οι υπόλοιποι εργαζόμενοι πληρώθηκαν κανονικά είτε επειδή είχαν δηλώσει άδεια, είτε είχαν φροντίσει να πάρουν τα ρεπό τους εκείνες τις ημέρες, είτε φόρεσαν την ταμπέλα του προσωπικού ασφαλείας.

Θα μου πεις αυτές τις δύσκολες μέρες είναι λίγο extreme να κάνεις απεργία και συμφωνώ απόλυτα γιατί αν δεν έχεις να φας …..άστα !!!!!!!!!!!

Ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ κ. Π. Καλφαγιάννης αμφισβητεί τα στοιχεία αυτά και κάνει λόγο για ενορχηστρωμένη επίθεση εναντίον των εργαζομένων στη δημόσια ραδιοτηλεόραση.

ΜΑΛΙΣΤΑ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΟ
να μην σας πιστέψουμε !!!!!!!
ΚΑΙ ΕΓΩ τα ίδια θα έλεγα !!!!!!!!!!!!!!!

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: