Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Ν.Δ. - Νο1 υποψήφιος κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης

Ο κ. Π. Ψωμιάδης νομάρχης Θεσσαλονίκης σε πρωινές τηλεοπτικές εκπομπές έθεσε τον εαυτό του «παρών» για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας ως σαν υποψήφιος λέγοντας ότι «Στην κοινή αυτή προσπάθεια μπαίνω μπροστά μαζί με άλλα άξια, ικανά στελέχη και θα είμαι παρών. Μπαίνω μπροστά, δηλώνω παρών για μια μεγάλη, νικηφόρα κεντροδεξιά παράταξη. Αν, όμως, κάποια άλλη υποψηφιότητα με πείσει ότι εκφράζει, αξιόπιστα, ιδεολογική πλατφόρμα, την ιδεολογική ταυτότητα που εκφράζει ο κεντροδεξιός χώρος, τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα να συστρατευτώ».
ΑΠΟΨΗ: 1) ΒΡΕ κ. Π. Ψωμιάδη είπαμε ότι έχετε αμεσότητα με τους πολίτες της Θεσσαλονίκης αλλά ως σαν έμπειρός τόσα χρόνια πολιτικός σε πρωινάδικο δηλώσατε υποψηφιότητα για πρόεδρος της Ν.Δ.
2) Εσείς τώρα τι περιμένετε να σας πάρουν στα σοβαρά αυτοί που θα σας εκλέξουν?
3) Και γιατί πρώτα δεν περιμένατε το κόμμα σας να το ορίσει (για την έναρξη των υποψηφίων) βάσει του καταστατικού σας και να το δηλώσετε?
4) Σας εύχομαι όμως καλή σας επιτυχία μιας και στο ίδιο πρωινάδικο είχατε και την υποστήριξη του ΛΑ.Ο.Σ. (κ. Α. Γεωργιάδη)

Δεν υπάρχουν σχόλια: