Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Παύση καθηκόντων σε γιατρό που πήρε φακελάκι


Το κεντρικό Ιατρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο μετά από καταγγελία συζύγου ασθενούς - προκειμένου να προσφέρει τις ιατρικές του υπηρεσίες ο γιατρός γυναικολόγος του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών έναντι αμοιβής αποφάσισε την οριστική παύση των καθηκόντων του γιατρού.
Ο συγκεκριμένος γυναικολόγος είχε συλληφθεί με αυτόφωρη διαδικασία και είχε καταδικαστεί από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Σερρών με κατηγορητήριο για δωροληψία και παράβαση καθήκοντος όταν ζήτησε και έλαβε χρήματα προκειμένου να προσφέρει τις ιατρικές του υπηρεσίες κατά τη διάρκεια απογευματινού ιατρείου του νοσοκομείου σε ποινή φυλάκισης 18 μηνών με αναστολή.
ΑΠΟΨΗ: 1) Να αγιάσει το χέρι της επιτροπής και του δικαστή.
2) ΒΡΕ αλήτες δεν σας φτάνουν αυτά που παίρνεται, θέλετε και άλλα?
3) Δημόσια νοσοκομεία με ιδιωτικούς ιατρούς το καταντήσαμε.
4) Φυσικά και υπάρχουν και εξαιρέσεις του κανόνα
5) Από προσωπική πείρα που έχω μιλάω για έναν μεγάλο καρδιοχειρούργο σε ένα νοσοκομείο στην Αθήνα (δημόσιο) που γύρισε ο άνθρωπός και είπε «Εγώ είμαι εδώ για να κάνω το καθήκον μου, και μόνο το καθήκον μου»


ΣΧΕΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Για μερικούς μήπως δεν την έχουνε για να την κορνιζώσουνε αφού την διαβάσουνε.
Ο όρκος του Ιπποκράτη

Δεν υπάρχουν σχόλια: