Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Το Νόμπελ Ειρήνης στον Μπαράκ Ομπάμα

Η Νορβηγική Επιτροπή Νόμπελ αποφάσισε για το 2009 το Νόμπελ Ειρήνης να δοθεί στο Αμερικανό πρόεδρο κ. Μπαράκ Ομπάμα με την δικαιολογία για τις «Η διπλωματία του βασίζεται στην ιδέα ότι οι παγκόσμιοι ηγέτες, θα πρέπει να καθοδηγούν τον κόσμο στη βάση αξιών και συμπεριφορών που μοιράζεται και η πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού».
Ο κ. Μπαράκ Ομπάμα σε ομιλία του στον Ο.Η.Ε. είχε πει για την μείωση των
αποθεμάτων σε πυρηνικά όπλα καθώς και για την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των λαών με την ελπίδα σε ένα καλύτερο αύριο.
Το βραβείο συνοδεύεται από χρηματικό ποσό των 10 εκατομμυρίων σουηδικών κορώνων και θα απονεμηθεί στις 10 Δεκεμβρίου στο Όσλο.
ΑΠΟΨΗ: 1) Τελικά το πολύ κρύο κάνει κακό
2) Καλά δώσανε ένα τόσο σοβαρό βραβείο σε ένα πολιτικό?
3) Δεν έχω τίποτα με τον κ. Ομπάμα αλλά δεν πάβει να είναι και αυτός (κατά την γνώμη μου) μια μαριονέτα στην κρυφή πολιτική ζωή της Αμερικής.
4) Για το Γκουαντάναμο τι έγινε? Για το Ιράκ τι έγινε? Για το Αφγανιστάν τι έγινε? Για την επίθέση των Iσραηλινών στην Παλαιστίνη τι έγινε?
ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ
Πολιτικά παιχνίδια και εκεί

Δεν υπάρχουν σχόλια: