Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Θα τα βαφτίσουμε αλλιώς τα σκουπίδια στο Γραμματικό


Η υπουργός Περιβάλλοντος κα. Τ. Μπιρμπίλη ανακοίνωσε ότι στην περιοχή του Γραμματικού θα φιλοξενήσει μόνον Χώρο Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων (ΧΥΤΥ) και όχι Χώρο Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων (ΧΥΤΑ) λέγοντας συγκεκριμένα ότι «στο Γραμματικό θα θάβεται υπόλειμμα και όχι απόβλητο» .
Στο Γραμματικό στη θέση «Μαύρο Βουνό» που γίνονταν οι εργασίες για τον ΧΥΤΑ ω, συγγνώμη, μπερδεύτηκα ΧΥΤΥ, βρέθηκαν αρχαία και σαν αποτέλεσμα είχε την διακοπή κάθε έρχου καθώς και την διεξαγωγή έρευνας από αρμόδιους αρχαιολόγους.
ΑΠΟΨΗ: 1) Λέω και εγώ όλα καλά θα πηγαίνουν με εσάς. Έχω μια μεγάλη απορία τα υπολείμματα δεν είναι σκουπίδια? Δηλαδή η λάσπη από την Ψυτάλλεια θα πηγαίνει εκεί?
2) Να μια καλή λύση για τους κατοίκους να πάνε και άλλα αρχαία στο «Μαύρο Βουνό».
3) Η απόφαση είχε παρθεί όποιο κόμμα και αν έβγαινε στης εκλογές. Δημότες και κύριε Δήμαρχε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: