Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Αξιοποίηση των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων της παραλιακής


Ο κ. Γ. Παπανδρέου σήμερα επισκέφτηκε τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις του Ελληνικού και του Φαλήρου μαζί με τον ισπανό αρχιτέκτονα Αθεμπίγιο και σε δηλώσει που έκανε είπε ότι «είμαστε αποφασισμένοι να αλλάξουμε τα πράγματα και να αξιοποιηθεί μια τεράστια επένδυση του ελληνικού λαού, ώστε να απελευθερώσουμε την Αττική, να ανοίξουμε το θαλάσσιο μέτωπο και να διαμορφώσουμε χώρους αναψυχής, πολιτισμού, αθλητισμού και πρασίνου, χώρους όπου ο πολίτης να αισθάνεται καθημερινά ότι έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα ζωής, η δυνατότητα συμμετοχής, ανάπτυξης, εκπαίδευσης και πολιτισμού για όλους» ενώ τόνισε ότι «έχουμε τεράστιες δυνατότητες, που δυστυχώς δεν έχουν αξιοποιηθεί»
Τον κ. Γ. Παπανδρέου συνόδευσαν η υπουργός Περιβάλλοντος και ο υπουργός Πολιτισμού.
ΑΠΟΨΗ: 1) Καλά θα μας τρελάνετε ακόμη δεν ξεκινήσατε. Η μεγάλη μου απορία είναι: Καλά σε μια χώρα των 10 εκατ. κατοίκων δεν έχουμε ΕΝΑΝ άξιο και δημιουργικό αρχιτέκτονα που μου φέρατε από την Ισπανία?
2) Είπαμε να φτιάξει την Αρχαία Ολυμπία , (που διαφωνώ), θα φτιάξει την παραλιακή, στο Γαλάτσι για να δει πανοραμικά την Αθήνα, γιατί των πήγατε?
ΑΝ ΔΕΝ ΜΙΛΑΓΑ ΘΑ ΕΣΚΑΓΑ (Δεν θέλω σχόλια ΓΚΕ, ΓΚΕ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: