Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Πέθανε 14χρονη Βρετανίδα μετά τον εμβολιασμό για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας


Η Νάταλι Μόρτον λίγες ώρες αφότου της είχε χορηγηθεί το εμβόλιο Cervarix (εμβόλιο για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας) που κυκλοφορεί και στην Ελλάδα πέθανε σε ηλικία 14 χρονών ενώ και άλλες μαθήτριες παρουσίασαν ήπιας μορφής συμπτώματα.
Οι βρετανικές υγειονομικές αρχές διέταξαν κατεπείγουσα έρευνα ενώ η παρτίδα των εμβολίων που έχει χρησιμοποιηθεί έχει τεθεί σε καραντίνα για προληπτικούς λόγους.
Ο κίνδυνος για παρενέργειες που απειλούν τη ζωή υπολογίζεται μία στις ένα εκατομμύριο.
Τα αποτελέσματα της νεκροψίας της θα ανακοινωθούν σήμερα.
Η Ε.Ο.Φ. ανακοίνωσε ότι δεν συντρέχει λόγους ανησυχίας.
ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ: Το κείμενο από την Ευρωπαϊκή Δημόσια Έκθεση Αξιολόγησης για το Cervarix μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.
ΑΠΟΨΗ: 1) Είμαι σε δίλημμα μεγάλο δίλημμα αν θα το κάνω στο κορίτσι μου. Με ανησυχεί το γεγονός ότι ο παιδίατρος της μου λέει κάθε φορά «μην βιάζεσαι άστο λίγο ακόμα».
2) Όσο για τον Ε.Ο.Φ. όταν λες «ότι δεν συντρέχει λόγους ανησυχίας» προτού το πεις πρέπει να το έχεις ελέγξεις να ρωτήσεις τις αρχές της Αγγλίας και μετά να πεις ότι έχεις να πεις.

2 σχόλια:

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΟΡΗ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ 20 ΜΕΡΕΣ ! ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ , ΑΦΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ , ΜΗΠΩΣ ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ .... ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ;

OUPS είπε...

Καλησπέρα ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ αυτά που έγραψα είναι όντως αλήθεια για τον παιδίατρο μου και μπορώ να σου πω ότι θεωρείται και πολύ καλός. Αν θέλεις μπορείς να κατεβάσεις και το αρχείο που έχω στην συγκεκριμένη είδηση.
Καλό είναι να προσέχεις ποτέ δεν ξέρεις.