Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Επιτέλους και κάτι από την πλευρά μας !

Τελικά όσο πιο μακριά ζουν οι Έλληνες από την Ελλάδα, τόσο περισσότερο την αγαπούν ...
Το σενάριο του τελευταίου επεισοδίου της δημοφιλέστερης αμερικανικής αστυνομικής σειράς μυστηρίου CSI (που μεταδίδεται μάλιστα σε 74 χώρες) έκρυβε μια ευχάριστη έκπληξη..
Γράφτηκε απ΄ την συμπρωταγωνίστρια του επιτυχημένου σήριαλ Ελληνοαμερικανίδα κ. Μελίνα Κανακαρίδη και είναι γεμάτο από αναφορές στην Μακεδονία, την Ελλάδα και τα Μακεδονικά σύμβολα!
Τα σκηνικά που έχουν στηθεί υποτίθεται πως παριστάνουν την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ενώ γίνονται αναφορές σε θρύλους της Μακεδονίας αλλά και σε ένα απ΄τα μεγαλύτερα μυστήρια της αρχαιότητας, τον τάφο του Μεγ. Αλεξάνδρου!
Οι σκοπιανοί βέβαια ήδη κατακλύζουν το διαδίκτυο με μηνύματα εναντίον της σειράς...
Δείτε χαρακτηριστικά αποσπάσματα του επεισοδίου, στο video που ακολουθεί:
Ευχαριστώ τον αναγνώστη που μου το έστειλε


Δεν υπάρχουν σχόλια: