Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Ενίσχυση 7,7 εκατ. ευρώ στα κόμματα για πειράματα !!!!!


ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΕΣ !!!!!!!!!!!!!

Και όλα ξεκινάνε όταν οι υπουργοί των υπ. Εσωτερικών κ. Τ. Γιαννίτση και του υπ. Οικονομικών κ. Φ. Σαχινίδη, με κοινή απόφαση τους και στα πλαίσια ΧΑΧΑΧΑΧΑ της τακτικής χρηματοδότησης και οικονομικής τους ενίσχυσης στα πολιτικά κόμματα και όλα αυτά στα πλαίσια ΛΕΦΤΑ ΕΧΟΥΜΕ τα ενισχύει με 7.720.000 ευρώ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ

Για ερευνητικούς και επιμορφωτικούς σκοπούς !!!!!!

ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΩΡΑ !!!!!!!!

Το φτωχό μου μυαλό λέει ότι χρειάζονται, ΓΙΑΤΙ πως αλλιώς θα πειραματιστούν πάνω μας γιατί ΠΩΣ αλλιώς θα λένε σήκω και θα σηκωνόμαστε γιατί ΠΩΣ αλλιώς θα λένε χόρευε και θα χορεύουμε γιατί ΠΩΣ αλλιώς θα λένε ΣΚΑΣΕ γιατί θα πεθάνεις αν δεν φτωχύνεις και εμείς θα λέμε ΝΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑΙ ....ΣΥΓΝΩΜΗ !!!!!

ΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!! και το ποσό των 7,7 εκατ. ευρώ θα διανεμηθεί ως εξής: ΠΑΣΟΚ 3.107.705 ευρώ, ΝΔ 2.429.469, ΚΚΕ 746.737, ΛΑΟΣ 622.748, ΣΥΡΙΖΑ 556.005, Οικολόγοι Πράσινοι 257.333.

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: