Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ιταλία - Αυτοπυρπολήθηκαν μπροστά στην εφορία


Δύο άνδρες αυτοπυρπολήθηκαν στην Ιταλία λόγω των σοβαρών οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζαν. Ο ένας άνδρας, ηλικίας 58 ετών, αυτοπυρπολήθηκε προχθές μπροστά από την υπηρεσία είσπραξης φόρων στην Μπολόνια. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με εγκαύματα σε όλο του το σώμα και η κατάστασή του θεωρείται κρίσιμη. Ο 58χρονος ήταν οικοδόμος, όμως την τελευταία περίοδο που είχε μείνει άνεργος άνοιξε μια μικρή εταιρεία. Την περασμένη εβδομάδα έλαβε ειδοποίηση από το υπουργείο Οικονομικών ότι είχε ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο ύψους 105.000 ευρώ. Σε τρεις επιστολές που βρέθηκαν στο αυτοκίνητό του μετά την αυτοπυρπόλησή του έγραφε: «Είμαι ένας άνθρωπος που πλήρωνε πάντα τους φόρους του. Τώρα όμως δεν αντέχω άλλο». Χθες το πρωί στη Βερόνα, ένας άλλος οικοδόμος, 17 ετών, μετανάστης από το Μαρόκο, επίσης αυτοπυρπολήθηκε, επειδή δεν μπορούσε να ζήσει μια και είχε να πληρωθεί από τον Νοέμβριο. Η κατάστασή του είναι σοβαρή καθώς φέρει εγκαύματα στο κεφάλι του και στα πόδια.

ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ: Κοντός ψαλμός αλληλούια

By: John


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: