Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

ΝΑΙ είμαι ΠΑΣΟΚ και γουστάρω !!!!!!!


Και αφού μαζεύτηκαν 240.000 Έλληνες (το υπενθυμίζω αυτό) πήγαν με ελαφρά την καρδία να που ένα μεγαλόπρεπες ΝΑΙ στο Μοναδικό υποψήφιο και νυν Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ.

Ως σαν γυναίκα έχω τέσσερις απορίες

1. Το κάνατε για τα 2 euro ;
2. Θέλατε να διαμαρτυρηθείτε για τον κ. Γ. Παπανδρέου ;
3. Το κάνατε γιατί πιστεύετε ότι θα ξαναέρθουν οι καλές εποχές (ρουσφέτια, προσλήψεις και όλα αυτά που μας έλειψαν) ;
4. Ή το κάνατε γιατί ζείτε σε άλλη χώρα και ΔΕΝ σας έχει αγγίξει τίποτα ;

Στο θέμα μας !!!!

Η ΔΗΛΩΣΗ


«Αναλαμβάνω την ευθύνη να ηγηθώ μιας συλλογικής προσπάθειας που δεν αφήνει απ' έξω κανέναν»,
«Έχω πλήρη συνείδηση των λαθών, των καθυστερήσεων και των παραλείψεων, είναι διαχρονικά μεγάλη η ευθύνη μας για πράγματα που ειπώθηκαν και δεν έγιναν ή για πράγματα που έγιναν χωρίς να έχουν ειπωθεί. ... ξέρω πόση είναι η πίκρα, ξέρω ότι σε κάθε οικογένεια υπάρχει ένας άνεργος, ξέρω τι σημαίνει να μειώνεται η σύνταξη»

ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ

Ευάγγελο Βενιζέλο (ποσοστό 97,33%)
Λευκά (ποσοστό 2,02%)
Άκυρα (ποσοστό 0,64%)

ΝΑΙΙΙΙΙ ΖΗΤΩ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΤΟ ΠΑνελλήνιο ΣΟσιαλιστικό Κίνημα


Ο Βασιλιάς πέθανε, ΖΗΤΩ ο Βασιλιάς !!!!!!!!!!

Αμέσως μετά την ανακοίνωση των πρώτων αποτελεσμάτων, ο Ευάγγελος Βενιζέλος είχε συνάντηση στα γραφεία της Ιπποκράτους με τον Γιώργο Παπανδρέου.

Γιατί τι φοβόταν ΜΗΝ χάσει ?

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Η τελετή παράδοσης - παραλαβής θα γίνει τη Δευτέρα 19 Μαρτίου το σωτήριο έτος 2012 στις 15.00.

Υ.Γ. : ΠΡΟΣ Υπουργείο Οικονομίας (ΣΔΟΕ) οι αποδείξεις είναι νόμιμες; Παρακράτηση φόρου θα γίνει; γιατί αν τα υπολογίζω σωστά 240.00 άτομα επί 2 euro ίσον 580.000 euro.
Και όλα τα λέω ΩΣ σαν καλή Ελληνίδα που είμαι και μας έχετε πει να καρφώνουμε την φοροδιαφυγή !!!!!!!!!

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: