Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Ευ. Βενιζέλος: «Αρχίζουμε» τώρα που σας τελειώσαμε !!!!!!


και αφού μαζευτήκαμε ΕΓΩ ....και αποφασίσαμε ΕΓΩ ..... ευχήθηκα η διαδικασία της Κυριακής (για την ΕΚΛΟΓΗ ΜΟΥ μιας και είμαι ο μοναδικός υποψήφιος) να θυμίσει γιορτή Δημοκρατίας.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ?????????

Να υπάρχει ΜΟΝΟ ένας υποψήφιος και να χρησιμοποιούμε την λέξη Δημοκρατία ????

ΑΝ και λίγο με μπερδεύτηκα όταν είπατε ότι είναι ένα συμπτωματικό γεγονός που προέκυψε μέσα από την εφαρμογή του καταστατικού του κόμματος.

και έκφρασε την επιθυμία του ο ΕΝΑΣ να είναι μια ευκαιρία να καταγραφεί η ενότητα του κόμματος και η πρόθεση τους για ανανέωση και υπευθυνότητα.

Και πρόσθεσε «Ελπίζω ότι η απάντηση που θα δοθεί την Κυριακή θα είναι καθαρή απάντηση που δεν θα αφήσει κανένα περιθώριο για παρερμηνείες»

ΧΑΧΑΧΑΧΑ γιατί περιμένατε κάτι διαφορετικό ???????

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: