Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Αδωνις: Δεν θα απαντήσω σε «κατινιές»


Σκληρή απάντηση του Αδ.Γεωργιάδη σε όσα του καταλογίζουν για την μετάβαση στη ΝΔ, το ότι... άφησε πίσω τον αδερφό του και στα σχόλια για «Ιούδες», «Βρούτους» και «Εφιάλτες» από τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ.
O κ.Γεωργιάδης έδωσε τη δική του ερμηνεία για όσα έγιναν στο ΛΑΟΣ μέχρι την ψήφιση του Μνημονίου και οδήγησαν τελικά στην «μετεγγραφή» του στη ΝΔ, μιλώντας το πρωί της Δευτέρας στο RealFM.
Υπήρξαν 45 διαγραφές βουλευτών, «δεν είναι καθόλου ένδειξη μεγαλείου από τον κύριο πρόεδρο του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού το να επικεντρώνεται τόσο πολύ σε δύο βουλευτές, οι οποίοι μάλιστα παρέδωσαν και τις έδρες τους, για μία τόσο μεγάλη πολιτική διαφωνία. Ουδέποτε έδωσα την συγκατάθεσή μου για να πει ο ΛΑΟΣ ή εγώ προσωπικά «όχι στη δανειακή σύμβαση», τόνισε.
«Επειδή ακούω κάτι για καρέκλες, την Κυριακή το βράδυ της ψηφοφορίας ρωτήθηκα από τον πρωθυπουργό εάν θέλω να παραμείνω υφυπουργός Ναυτιλίας: είπα «όχι». Είμαι ο μοναδικός εκ των 45 διαγραφέντων βουλευτών που παρέδωσε την έδρα του. Αρα το να αποδίδεται σε μένα μομφή περί αγάπης για καρέκλες είναι το λιγότερο ανέντιμη πράξη», σημείωσε ο κ.Γεωργιάδης.
«Για το τι θα κάνει ο αδερφός μου, η πλευρά που το λέει ας κοιτάξει το δικό της αδερφό. Αυτά είναι παραπολιτική, είναι κατινιές. Εγώ δεν θα μπω σε αυτή τη λογική. Εγώ λέω, τον Γ.Καρατζαφέρη τον τιμώ και τον σέβομαι. Εχουμε μία πολιτική διαφωνία. Τον παρακαλώ πολύ να σεβαστεί αυτή την πολιτική διαφωνία, σέβομαι τη δική του πολιτική θέση, του εύχομαι την καλύτερη επιτυχία, αλλά η δική του πολιτική θέση είναι διαφορετική από τη δική μου», προσέθεσε.

By: John

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: