Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

ΠΑ.ΣΟ.Κ. – Ελ. Βενιζέλος …ΕΓΩ είμαι ο ένας !!!!!!!!


ΤΕΛΙΚΑ εκτός από τους 300 της Βουλής των Ελλήνων ????? (με κάποιες μπορεί εξαιρέσεις) που ΔΕΝ διάβασαν το μνημόνιο βρέθηκαν και οι υποψήφιοι μνηστήρες για την θέση του προέδρου στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. να μην έχουν διαβάσει το καταστατικό του Κινήματος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μάλιστα ……………

Μοναδικός υποψήφιος για τη θέση του προέδρου του ανακηρύχθηκε ο Ευάγγελος Βενιζέλος καθώς τα μέλη του Εθνικού Συμβουλίου δεν έκαναν δεκτές τις υποψηφιότητες του Χρήστου Παπουτσή και του Στέφανου Τζουμάκα, κρίνοντας πως δεν ήταν σύμφωνες με το καταστατικό.
Ο κ. Βενιζέλος είχε καταθέσει το μεσημέρι την υποψηφιότητά του με 190 υπογραφές (189 και τη δική του), ο κ. Παπουτσής είχε καταθέσει την υποψηφιότητά του μόνο με τη δική του υπογραφή, ενώ ο Στέφανος Τζουμάκας κατέθεσε εκπρόθεσμη πρόταση επίσης χωρίς υπογραφές.

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ (Κίνημα) ΚΩΜΩΔΙΑ !!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: