Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Αποζημίωση 300.000 € στον κ. Μ. Τριανταφυλλόπουλο


Το Εφετείο Αθηνών καταδίκασε τον δημοσιογράφο ( ! ) Μάκη Τριανταφυλλόπουλος και τον ραδιοτηλεοπτικός σταθμός Alpha σε αποζημίωση ύψους 300.000 € (όπως και πρωτοδίκως) στον πρώην υπουργό Δικαιοσύνης, Μιχ. Σταθόπουλο ενώ παράλληλα έκρινε ως «ψευδείς, υβριστικούς και συκοφαντικούς» τους ισχυρισμούς που είχαν διατυπωθεί στις εκπομπές του εν λόγο δημοσιογράφου τόσο στην εκπομπή του «Κίτρινος Τύπος» αλλά και στην «Ζούγκλα».
Ο κ. Σταθόπουλος δήλωσε στο δικαστήριο ότι θα διαθέσει ό,τι ποσό του επιδικαστεί στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών για έρευνα με αντικείμενο τη δημοσιογραφική δεοντολογία.
ΑΠΟΨΗ: 1) ΟΥΠΣ, Την πατήσαμε ε?
2) Τι έγινε ο προστάτης των αδυνάμων, ο Ρομπέν των φτωχών, ο άνθρωπος νόμος, τι νόμος …. σύνταγμα βρε παιδάκι μου ο άνθρωπος.
3) Θυμάμαι δηλώσεις προτού πουληθεί «το πρώτο θέμα».
ΓΝΩΜΙΚΟ: Δώσε θάρρος στο χωριάτη να σ' ανέβει στο κρεβάτι.
SITE: Ένα καλό site
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: