Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Facebook – “Δεν βρίσκω λόγο να πάω να ψηφίσω ”


Μια πολύ καλή ομάδα έχει δημιουργηθεί στο Facebook, η “Δεν βρίσκω λόγο να πάω να ψηφίσω ”.
Εκεί οι δημιουργοί της έχουν κάνει μια προσπάθεια σοβαρή και αμερόληπτη που αναφέρει προσωπικά ερωτήματα στο αν αξίζει να πάει κανείς να ψηφίσει στης 04 Οκτωβρίου στις ερχόμενες εκλογές.
Ενδεικτικά θα αναφέρω τις προσωπικές τους απόψεις για τα διάφορα σκάνδαλα που έχουν επηρεάσει αυτή την χώρα για να την φτάσουν σε αυτό το σημείο της απαξίωσης των Ελλήνων να πάμε να ασκήσουμε το πιο μεγάλο δημοκρατικό μας δικαίωμα, την εκλογή των αντιπροσώπων μας.

Δεν θέλω να πάω να ψηφίσω την Κυριακή.

«Σχετικά με την αποχή συμφωνώ απολύτως!!! Το θέμα είναι να μην πατήσει κανένας έλληνας και ειδικά νεολαίος. Ένας καλός λόγος? Γιατί να πάω εγώ να ψηφίσω ΑΥΤΟΥΣ για να παίρνουν τις μισθάρες τους και εγώ 600 ευρώ? Να έχουν τσάμπα ταξίδια αυτοκίνητα συνδέσμους και όλα τα αλλά που περιλαμβάνει η κομματικοποίηση στην Ελλάδα και εγώ να μην μπορώ να αγοράσω πατίνι και να έχω 3 χρόνια να πάω διακοπές... Αλλά βλέπετε υπάρχουν κολλημένη και τρέχουν μη χάσουν τους καραμανλήδες και τους μητσοτάκιδες και τους παπανδρέους...........»

Σας παροτρύνω να ρίξετε μια ματιά στο site έχει ΠΟΛΛΑ και ενδιαφέροντα σκάνδαλα και επί εποχής ΠΑΣΟΚ και επί ΝΔ
Η ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK: “Δεν βρίσκω λόγο να πάω να ψηφίσω ”
ΑΠΟΨΗ: 1) Συγχαρητήρια σου και ΜΠΡΑΒΟ σου.
2) Εύχομαι να συνεχιστή η προσπάθεια σου και να μην βρεθεί κανένας ανεγκέφαλος πολιτικάντης και σε καταγγείλει στο site.

Δεν υπάρχουν σχόλια: