Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης – Ο Κλέψας Του Κλέψαντος


8 άτομα κατηγορούνται σε βαθμό κακουργήματος για την υπεξαίρεση 5-8 εκατομμυρίων λίτρων πετρελαίου από το 1999 ως τον Απρίλιο του 2004.
Σε αυτά τα 8 άτομα περιλαμβάνονται ένας πρώην πρύτανης, ο τεχνικός που παραλάμβανε το πετρέλαιο, ένας διοικητικός υπάλληλος του ΑΠΘ και 5 μέλη της επιτροπής.
ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΑΙ: Από το 2004 το ΑΠΘ χρησιμοποιεί φυσικό αέριο.
ΑΠΟΨΗ: 1) Τι λες βρε παιδάκι μου ένας πρώην πρύτανης. Καλά βρε Μ#$%$# τόσα λεφτά έπαιρνες δεν σου φτάνανε?
2) 200.000 λίτρα α, πα, πα πόσα φάγανε, αν βάλεις ότι περίπου είχε τότε 1€ με 1,5€ το λίτρο επί τόσους μήνες επί τόσα χρόνια.
3) Πάλι καλά δεν λες που τους καταγγείλανε στην δικαιοσύνη, γιατί στο χωριό μου λένε ΚΟΡΑΚΟΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ.
4) 5-8 εκατομμύρια λίτρα πετρελαίου – τσ τσ τσ Πολλά τα λεφτά Άρη, πάρα πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: