Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Αυτεπάγγελτη πειθαρχική προκαταρκτική εξέταση σε βάρος του Ν. Ζαγοριανού


Ο αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου Ι. Παπανικολάου διενεργεί προκαταρκτική εξέταση κατά του 4ου ειδικού ανακριτή Ν. Ζαγοριανού καθώς υπέπεσε σε πειθαρχικά αδικήματα καθώς θα διερευνηθεί «αν χειραγωγήθηκε από άλλους και δεν ενήργησε με αποκλειστικό γνώμονα τη δικαστική του συνείδηση»στην υπόθεση της Siemens και σαν αποτέλεσμα είχε την αφαίρεση του φακέλου.
Ενώ ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ιωάννης Τέντες ζήτησε να οριστεί εφέτης - ανακριτής στην υπόθεση λόγω της σοβαρότητα και τη σύντομη περάτωση της καθώς δεν θα χωρεί αναίρεση ή έφεση και οι κατηγορούμενοι θα παραπεμφθούν απευθείας σε δίκη και ότι μέχρι να ενημερωθεί ο νέος ανακριτής για την τεράστια δικογραφία της υπόθεσης θα περάσουν αρκετοί μήνες.

ΑΠΟΨΗ: 1) Ένας πόντος στον Άρειο Πάγο και συγκεκριμένα στον κ. Ιωάννη Τέντε.
2) Εντύπωση μου κάνει οι δηλώσεις του αντιπροέδρου του «αν χειραγωγήθηκε…..» ….έλα ρε γίνονται τέτοια πράγματα?
3) Έξυπνο κόλπο του πρωθυπουργού για να δούμε τώρα το ΠΑΣΟΚ τι θα κάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: