Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

5 κόμματα εκτός των εκλογών από τον Άρειο Πάγο


Με απόφαση του Α΄ Τμήμα του Αρείου Πάγου πέντε κόμματά από τα 28 που είχαν υποβάλει υποψηφιότητα για τις εκλογές δεν θα πάρουν μέρος γιατί δεν τιρούν τις προϋποθέσεις της εκλογικής νομοθεσίας.
Και αυτά είναι:
1. Οικολόγοι Ελλάδας Κ. Παπανικόλας) Πολιτική Κάθαρση (Κ. Παπανικόλας)
2. Άμεση Δημοκρατία στην πράξη (Γ. Κόκκας)
3. Μέλλον των Ελλήνων (ΜΤΕ) Υπηρέτες του Ελληνικού Λαού (ΥΤΕΛ) (Ν. Σκοπελίτης)
4. Νέα Ελληνική Δημοκρατία (Ν. Λάσκος)
5. Πού είσαι Παπαδόπουλε - Κόμμα Ελλήνων Αλλοδαπών- Τρομοκρατήστε τους Τρομοκράτες.
ΑΠΟΨΗ: 1) ΣΝΙΦ, ΣΝΙΦ Κρίμα, μην ανησυχείτε έχουν μείνει άλλα 23 κόμματα κάποιο θα βρείτε πονηρά για να ψηφίσετε, ΑΝ λέω ΑΝ θα πάτε ε?
2) Απορία το κόμμα των Οικολόγων Ελλάδος είχε πάει με το ΛΑ.Ο.Σ. τι δουλειά είχε να καταθέσει και υποψηφιότητα να κατέβει και μόνο του ε?
κ. Καρατζαφέρη κάτι μου λέει ότι θέλει να σας κάνει αντιπολίτευση για προσέξτε τον λιγάκι τον εν λόγο κύριο.
ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ: 28 κόμματα στις κάλπες

Δεν υπάρχουν σχόλια: