Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Γιάφκα στο Χαλάνδρι



Η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία μετά από έφοδο εντόπισε σε μία μονοκατοικία στο Χαλάνδρι μια γιάφκα τρομοκρατικής οργάνωσης με εκρηκτικά, κατσαρόλες και έντυπο υλικό και μια αυτοσχέδια έτοιμη βόμβα τύπου χύτρας από όπου και προσήχθησαν τρία άτομα που όπως φαίνεται σχετίζονται με την οργάνωση «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς - Φράξια Μηδενιστών».
Ακολούθησε νέα έρευνα και έφοδος σε διαμέρισμα της περιοχής του Γαλατσίου από όπου προσήχθησαν ακόμη δύο άτομα όπου σύντομα θα οδηγηθούν όλοι στον εισαγγελέα για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση Ανάλογες έρευνες πραγματοποιήθηκαν και στην περιοχή της Θεσσαλονίκης από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία.
Επιθέσεις με κατσαρόλες έχουν χρησιμοποιηθεί σε τέσσερις εκρήξεις:
1. Στην οικία του πρώην υφυπουργού Εσωτερικών κ. Π. Χηνοφώτη.
2. στη ΔΟΥ Ψυχικού στη λεωφόρο Κηφισίας 256
3. στη ΔΟΥ Αργυρούπολης
4. και στο σπίτι της κα. Λ. Κατσέλης και του κ. Γ. Αρσένη στο Κολωνάκι
ΑΠΟΨΗ: 1) Απορία μου προκαλεί το μικρό της ηλικίας τους (με έτη γέννησης μετά το 1980) δηλαδή το πολύ 29 χρονών.
2) Είμαι υπερβολικά κατά της βίας τι σημαίνει ένοπλός αγώνας?
Δηλαδή, εγώ ο Θεός, αποφασίζώ εάν εσύ, θα συνεχίσεις να ζεις, γιατί εγώ, πιστεύω, ότι για μένα, είσαι λάθος. Τι μας λες βρε ΜΑΛ#$#, ποιος είσαι εσύ που θα το παίξεις ΘΕΟΣ?
3) Το να ξέρεις να παίζεις χαρτιά είναι πολύ καλό, μόλις έβγαλε ένα άσσο από το μανίκι της η ΝΔ σωστά?
4) Όσο για τους πιτσιρικάδες με τόσες χύτρες η κατσαρόλες που χαλάγανε ε, κάποιος θα τους κάρφωνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: