Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Πολλά τα λεφτά Άρη - 4,5 εκατ. ευρώ η χρηματοδότηση των κομμάτων για τις εκλογές


Η Διακομματική Επιτροπή στο υπ. Εσωτερικών και συγκεκριμένα ο κ. Π. Παυλόπουλος ανακοίνωσε ότι οι περισσότερες αποφάσεις ελήφθησαν ομόφωνα ύστερα από την πρώτη συνεδρίαση της και πάρθηκαν τα εξής μέτρα:
1) Το ποσό ανέρχεται σε 4,5 εκατ. ευρώ με τα οποία θα καλυφθούν οι προεκλογικές ανάγκες των κομμάτων.
2) ο χρόνος προβολής θα κατανεμηθεί σε ποσοστό 37,5% για τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και 25% για τα μικρά τόσο από τα δημόσια όσο και από τα ιδιωτικά ΜΜΕ.
3) Θα γίνουν δύο τηλεοπτικές αναμετρήσεις από τους εκπροσώπους των κομμάτων: η μία μεταξύ των αρχηγών των δύο μεγάλων κομμάτων και η άλλη με όλους τους αρχηγούς όπου τα κόμματα θα αποφασίσουν για την όλη διαδικασία και τους όρους αυτών των αναμετρήσεων
ΑΠΟΨΗ: 1) Εγώ για να γράψω το παιδί μου στο φροντιστήριο ( Αφού έτσι καταντήσατε το εκπαιδευτικό σύστημα) καθόμουνα με την γυναίκα μου περίπου μια βδομάδα για να τα υπολογίσουμε ΚΑΙ εσείς μέσα σε λίγες ώρες μοιραστήκατε 4,5 εκατ. € ΔΙΚΑ ΜΑΣ λεφτά.
2) Ευτυχώς κ. Καραμανλή και λοιποί κύριοι που έχουμε κρίση σε αυτή την χώρα.
3) Σιγά μη δεν ήταν ομόφωνες οι αποφάσεις σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: