Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Ιδιοκτήτης έκτασης ετών 59 έκαψε την ανατολική Αττική


Έναν 59χρονο που είναι ιδιοκτήτης έκτασης στο σημείο που είχε χωροθετηθεί ο ΧΥΤΑ στο Γραμματικού φέρεται να δείχνει ως υπαίτιο το πόρισμα της Πυροσβεστικής που παραδόθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Δημήτρη Γκύζη.
Στο μεταξύ οι έρευνες από την εισαγγελία θα συνεχιστούν έτσι ώστε να εξακριβωθεί η πυρκαγιά που κατέκαψε την ανατολική Αττική οφείλονται σε δόλο ή σε αμέλεια, καθώς και ώστε να διαπιστωθεί αν προκύπτουν ευθύνες μεμονωμένων ατόμων, της Πυροσβεστικής ή άλλων αρμόδιων κρατικών λειτουργών.
ΑΠΟΨΗ: 1) Βρε τα σαΐνια μου από πυροσβέστες γίνανε και ντετέκτιβ. Βρε μας δουλεύεται από να το παίζεται αστυνομικοί (με μόνο υποψίες και λόγια άλλων) δεν πάτε να κάνετε καμία εκπαίδευση για την καταπολέμηση της πυρκαγιάς σε δάση. Τα ΑΚΟΥΤΕ κύριοι ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ.
2) Και ας υποθέσουμε ότι την έβαλε ο 59χρονος (όπως η γιαγιά στον Πύργο) και εσείς τι κάνατε για να την σβήσετε ?
ΤΙΠΟΤΑ……..ΒΡΕ ΟΥΣΤ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: