Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Πενθεί το ελληνικό βόλεϊ δύο αθλητές του

Το θάνατο των Ιωσήφ Αμανατίδη και Γρηγόρη Κυλιτζίδη πενθεί το ελληνικό βόλεϊ. Οι δύο παίκτες έχασαν τη ζωή του σε τροχαίο τα ξημερώματα στη Λεωφόρο Ποσειδώνος. Στο ίδιο αυτοκίνητο επέβαινε και ο πασαδόρος της ΑΕΚ, Κώστας Στιβαχτής, ο οποίος νοσηλεύεται στο γενικό Κρατικό, έχοντας διαφύγει τον κίνδυνο.
Το δυστύχημα έγινε στις 2 το πρωί στο Δέλτα Φαλήρου. Το όχημα στο οποίο βρίσκονταν οι τρεις βολεϊμπολίστες συγκρούστηκε με άλλο αυτοκίνητο και στη συνέχεια προσέκρουσε στη διαχωριστική νησίδα. Ο Ιωσήφ Αμανατίδης ήταν 24 χρονών και αγωνιζόταν στη Μεταμόρφωση, ενώ ο Κιλιτζίδης 22 ετών και έπαιζε στο Παγκράτι.
ΑΠΟΨΗ: Τα θερμά μου συλλυπητήρια στης οικογένειες τους

Δεν υπάρχουν σχόλια: