Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Π. Παυλόπουλος - Αναλαμβάνω την ευθύνη για τα λάθη του υπουργείου μου


Στα εγκαίνια του Περιπτέρου του υπουργείου του ο κ. Π. Παυλόπουλος στην ΔΕΘ ανάφερε ότι αναλαμβάνει προσωπικά τα λάθη που έγινα στο υπουργείο Εσωτερικών και δήλωσε ότι «καλείται ο καθένας να αποδείξει ποιος ήταν, ποιος είναι και τι μπορεί να προσφέρει, με συγκεκριμένο τρόπο, χωρίς αοριστολογίες και με ειλικρίνεια. Εκεί θα γίνει η σύγκριση και οι πολίτες θα κρίνουν».
Και φυσικά στην ομιλία του έκανε απολογισμό του έργο του και υποσχέθηκε και ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ έργα. Α! και παχυλές θέσεις κάνοντας εφαρμογή τον θεσμό της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης με αιρετό Περιφερειακό Συμβούλιο και αναπληρωτές περιφερειάρχες.
ΑΠΟΨΗ 1) Όταν κάηκε η Αθήνα ΔΕΝ είδα κ. Παυλόπουλε να βγαίνετε και να ζητάτε μια ΣΥΓΝΩΜΗ. (και φυσικά ούτε λόγω για παραίτηση)
2) Εδώ δεν έχουμε λεφτά όπως είπε ο πρωθυπουργό σας και εσείς τάζεται περιφερειάρχες, αναπληρωτές, δ. υπαλλήλους για την επάνδρωση τους.



Δεν υπάρχουν σχόλια: