Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Καταδίκη του Ισραήλ από έκθεση του ΟΗΕ


Τα Ηνωμένα Έθνη σε μία έκθεση που παρουσιάστηκε και συντάχθηκε από μια ομάδα τεσσάρων ειδικών διεθνολόγων κάνει λόγο για εγκλήματα πολέμου και πιθανότατα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας από τον Ισραηλινό στρατό και τους Παλαιστίνιους αντάρτες κατά την διάρκεια της σύγκρουσης στη Λωρίδα της Γάζας στις αρχές του έτους.
Η 574 σελίδες της έκθεση αναφέρουν ότι είχε σαν στόχο το «λαό της Γάζας σαν σύνολο ώστε να τιμωρήσει τον πληθυσμό και ότι ο στρατός απέτυχε να διερευνήσει κατάλληλα τους ισχυρισμούς για παραβιάσεις» ενώ παραβίασε το διεθνές δίκαιο για τα ανθρώπινα δικαιώματα αναφέροντας ότι «Το Ισραήλ δεν έλαβε τα απαραίτητα μέτρα που απαιτούνται από το διεθνές δίκαιο ώστε να περιοριστούν οι απώλειες ανθρώπινων ζωών, οι τραυματισμοί πολιτών και οι υλικές ζημιές».
Η έκθεση επίσης αναφέρει την εκτόξευση βομβών λευκού φωσφόρου κατά της UNRWA της υπηρεσίας του ΟΗΕ για τους παλαιστίνιους πρόσφυγες και των βομβαρδισμό των νοσοκομείων Al-Qods και Al-Wafa.
Για τους Παλαιστίνιους η ίδια έκθεση αναφέρει «ότι η εκτόξευση ρουκετών στο νότιο Ισραήλ από Παλαιστίνιους συνιστά έγκλημα πολέμου και μπορεί να χαρακτηριστεί ακόμη και ως έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, καθώς οι αντάρτες δεν κατάφεραν να ξεχωρίσουν τους στρατιώτες από τους πολίτες» ενώ κάνει λόγο για την απελευθέρωση ενός Ισραηλινού στρατιώτη που είναι αιχμάλωτος από το 2006.
ΑΠΟΨΗ: 1) Λίγο περίεργο που δημοσιεύτηκε μια τέτοια έκθεση κατά του Ισραήλ.
2) Και τώρα τι? Να σας πω εγώ ΤΙΠΟΤΑ, μα γιατί? Γιατί απλά είναι μια έκθεση και της εκθέσεις ΑΝ θέλουν τις λαμβάνουν υπόψη, γιατί απλά είναι απόψεις ανθρώπων δεν είχε διαταχθεί από τον ΟΗΕ.
3) Εμένα μου αρέσει η απάντηση που δίνει η υπουργός εξωτερικών του Ισραήλ στο παρακάτω video που λέει με απλά λόγια σκοτώσαμε τα παιδιά γιατί οι πολεμιστές της Χαμάς κρυβόντουσαν σε αυτά (αν κρυβόντουσαν).
4) Εδώ θα μου πεις ότι χτυπήσανε σχολείο του ΟΗΕ (δηλαδή τον ίδιο τον ΟΗΕ) και δεν κάνανε τίποτα, περιμένετε από μία έκθεση να κάνουν?
ΣΧΕΤΙΚΟ VIDEO


Δεν υπάρχουν σχόλια: