Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Πειθαρχική δίωξη σε βάρος του ειδικού ανακριτή κ. Ν. Ζαγοριανού

Ο α' αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου Ι. Παπανικολάου άσκησε πειθαρχική δίωξη σε βάρος του 4ου ειδικού ανακριτή Ν. Ζαγοριανού για την υπόθεση Siemens κατηγορούμενος για παραβίαση καθήκοντος και κατάχρηση εξουσίας διαβιβάζοντας αντίγραφο της πειθαρχικής δίωξης στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών Φ. Μακρή για να ερευνήσει αν συντρέχει λόγος να ασκηθεί σε βάρος του 4ου ειδικού ανακριτή και ποινική δίωξη.
ΑΠΟΨΗ: 1) Άρχισαν τα όργανα, σήκω απ' τη θέση σου, χόρεψε ζεϊμπέκικο, λύγισε τη μέση σου (στίχοι Ν. Γούναρης).
2) Από ελεγκτής έως πρότινος, στη θέση του ελεγχομένου τώρα. ΟΥΠΣ!
3) Έτσι είναι. Στο χωρίο μου λένε όπου υπάρχει καπνός υπάρχει φωτιά, κύριε……..
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: 1) Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου – Υπόθεση Ν. Ζαγοριανός
2) Υπόμνημα του κ. Ν. Ζαγοριανού για την υπόθεση Siemens.
3) Αυτεπάγγελτη πειθαρχική προκαταρκτική εξέταση σε βάρος του Ν. Ζαγοριανού

Δεν υπάρχουν σχόλια: